Omlouváme se, ale stránka Gymnázia bez JavaScriptu nefunguje správně. Prosím zapněte si JavaScript k načtení webu.

Aktuality

Dny Anny Frankové

Po dvou letech se v termínu 16. – 21. 6. 2025 opět uskutečnil mezinárodní projekt Dny Anny Frankové. Pořadatelem bylo již tradičně město Bergen (Dolní Sasko) a zúčastnili se zástupci škol z ostatních partnerských měst z Nizozemí, Německa, Polska a České republiky. Město Rožnov úspěšně reprezentovala skupina pěti děvčat z našeho gymnázia, která spolu s ostatními zahraničními studenty pracovala a diskutovala ve workshopech na téma „Diskriminace ve sportu, v minulosti i současnosti“. Program byl letos obohacen návštěvou veletržního města Hannover, exkurzí v bývalém koncentračním táboře Bergen-Belsen a fotbalovým turnajem.

Za vzornou reprezentaci školy děkujeme Lauře Gerlové, Věrce Dlabajové (obě 7.A8), Veronice Mikulenkové, Veronice Válkové a Marušce Martinátové (všechny 3.B).
Za podporu nejen finanční patří poděkování MÚ Rožnov p. R. a dopravní společnosti Frytrans.
M. Brodová

Poděkování studentům – dobrovolníkům

Na konci školního roku bychom rádi poděkovali všem studentům, kteří se během školního roku 2024/25 aktivně zapojili do dobrovolnických aktivit.

Dobrovolnictví tvoří důležitou součást života naší školy. Dlouhodobě spolupracujeme s ADROU a Domovem pro seniory v Rožnově.  Ať už šlo o doprovod seniorů, pomoc při organizování akcí nebo jen povídání o životě, každá z těchto činností má smysl a mění svět k lepšímu.

Přejeme vám hezké léto a těšíme se na další společné dobrovolnické zážitky v příštím školním roce!

Austausch 2025: Výměnný pobyt v Německu

V neděli ráno jsme se společně s Gymnáziem z Valašského Meziříčí vydali na cestu do Německa. První zastávka byla v Drážďanech. Paní učitelky nás provedly historickou částí a následně jsme šli do obrazárny “Alte Meister”. Poté každý dostal čas na vlastní poznávání Drážďan. K večeru jsme se ubytovali v Ústí nad Labem, kde jsme následně i přespali.

Druhý den na nás už čekala cesta přímo do německého města Mettingen. Jízda v autobusu byla celkem dlouhá, ale pravidelné zastávky ji pomáhaly zpříjemnit. V odpoledních hodinách jsme se konečně dostali do Mettingenu, tam už čekali naši němečtí výměnní kamarádi. Po překonání nervozity a seznámení se s rodinami jsme se všichni odebrali k nim domů.

V úterý ráno jsme se všichni shromáždili ve školní menze. Poté na nás čekalo přivítání a vysvětlení organizace celého týdne. Zbytek dne jsme strávili prací na našich workshopech a volným časem s výměnnou rodinou.

Ve středu jsme vyrazili do přístavního města Bremerhaven a navštívili “Klimahaus” – interaktivní výstavu s reálnými podmínkami všech světadílů. Další den byla pro nás připravena hra na lepší poznání blízkého města Osnabrück. Úkolem bylo najít danou lokaci, vyfotit se a následně fotku umístit do aplikace připravené pro tuto hru. Domů jsme se vrátili v odpoledních hodinách a strávili jej s našimi německými kamarády a jejich rodinou.

Pátek, poslední den v Mettingenu, byl pro většinu velmi smutný, protože večer už byl na programu pouze odjezd domů. Avšak den byl plný workshopů, ve kterých jsme dokončovali naši práci, a také jsme měli možnost se podívat do vyučování. Večer na nás čekalo příjemné zakončení i s rodiči a následně odjezd zpátky do Česka.

Cesta zpět byla chvílemi náročná, ale všichni jsme se vrátili v pořádku a naplněni novými zkušenostmi. Na závěr bych chtěla poděkovat paní učitelce Chýlkové, že se s námi vydala na tento výměnný pobyt a doufám, že to nebylo naposledy.

Adéla Aujezdská, 4.A8

Videoreport je ke shlédnutí zde: https://cloudfiles.kvgschulen.de/index.php/s/wEdaPpxRrZYYep4

Exkurze SVS do Prahy

Ve čtvrtek 12. 6. nasedla skupina žáků společenskovědního semináře na vlak a uháněla jím do Prahy. Vyjeli jsme brzo ráno – čekal nás totiž dlouhý den plný zážitků.

Po příjezdu do Prahy jsme se hned ponořili do nabitého programu, který odstartoval v podobě prohlídky našeho hlavního města s průvodcem z agentury Pragulic. Tato agentura zajišťuje prohlídky Prahy vedené lidmi bez domova. Tímto způsobem jsme mohli poznat tvář Prahy, jakou obvykle nevídáme, a také se dostat do kontaktu s realitou, kterou si často nepřipouštíme.

Exkurze pokračovala do místa velmi kontrastního – Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR. Zde jsme si prohlédli prostory sněmovny, prošli se kolem kanceláří politiků a pokládali průvodci dotazy týkající se například průběhu schůzí poslanců.

Následovala prohlídka dvou expozic v Návštěvnickém centru České Národní Banky. Zde jsme mohli poznat úkoly centrální banky, pochopit kontrolu inflace a v závěru také zjistit něco o historii peněz nebo prohlédnout si zblízka unikátní stomilionovou minci, největší v Evropě.

Po dobře využitém dni jsme opět nastoupili do vlaku, tentokrát směr domov. Z Prahy jsme si odvezli spoustu nových dojmů. Vrátili jsme se sice vyčerpaní, ale za nové zážitky a zkušenosti to stálo.

Věra Dlabajová, 7.A8

Zážitky ze severního Walesu

V červnu 2025 se skupina studentů našeho gymnázia zúčastnila týdenního jazykově-poznávacího zájezdu do Velké Británie, konkrétně do oblasti severního Walesu.
Během cesty navštívili historická města jako Chester, Conwy, Caernafon a Llandudno, prošli se po waleských kopcích, poznali každodenní život v britských rodinách a strávili také jeden den u moře ve městě Brighton.
Studenti si během pobytu procvičili angličtinu v reálných situacích, seznámili se s britskou kulturou a odvezli si spoustu zážitků.
Poděkování patří našemu průvodci za zajímavý výklad, skvělým řidičům za bezpečnou a pohodlnou cestu – a v neposlední řadě i kolegyním za podporu a spolupráci po celý týden.
Kateřina Děcká

EXKURZE 2.A U OKRESNÍHO SOUDU

Ve středu 11. června 2025 navštívila třída 2. A v doprovodu vyučující základů společenských věd okresní soud ve Vsetíně. Tato exkurze byla součástí výuky a jejím cílem bylo přiblížit studentům fungování soudní moci v praxi.

Po příchodu do budovy soudu byla třída poučena o pravidlech chování v soudní síni a prověřena justiční stráží a poté se zúčastnila veřejného soudního jednání. Jednalo se o případ týkající se zpronevěry a maření úředního výkonu. Studenti tak měli možnost sledovat celý proces od zahájení hlavního líčení až po závěrečné řeči a vynesení rozsudku.

Během procesu si žáci mohli všimnout práce soudce, státního zástupce, obhájce i samotného obžalovaného. Pozorovali také, jak se předkládají důkazy a jak probíhá výslech svědků. Přestože se jednalo o vážné trestné činy, jednání probíhalo klidně a přehledně, takže bylo pro studenty srozumitelné a poučné.

Po skončení jednání dostali žáci příležitost diskutovat se soudcem, který ochotně odpovídal a vysvětlil některé specifické právní pojmy i rozhodovací procesy.

Exkurze se setkala se zájmem ze strany studentů, kteří ocenili možnost vidět teoretické poznatky z výuky v reálném prostředí. Návštěva soudu přispěla k lepšímu pochopení principů spravedlnosti, právního systému a významu dodržování zákonů.

Děkujeme Okresnímu soudu ve Vsetíně a JUDr. Vítu Ludvovi za ochotu a vstřícnost při exkurzi.

Veronika Růžičková

Učebnice pro školní rok 2025-2026

Seznam používaných učebnic ve školním roce 2025-2026
pro nižší gymnázium

1.A8

  • Matematika pro 6. roč. ZŠ a víceletá gymnázia – učebnice + pracovní sešit 1+2, Didaktis
  • Tabulky pro ZŠ, Běloun, Prometheus
  • Fyzika pro 6. roč. ZŠ a víceletá gymnázia – učebnice,  Rauner, Fraus
  • Přírodopis – učebnice, Fraus
  • Zeměpis pro 6. ZŠ a víceletá gymnázia, Fraus
  • Školní atlas světa, Kartografie
  • Dějepis – Dějiny pravěku a starověku, Mandelová, Dialog
  • Český jazyk pro 6. roč. ZŠ a víceletá gymnázia, (učebnice + PS) Krausová, Fraus
  • Čítanka pro 6. ročník ZŠ a víceletá gymnázia, Leberbuchová, Fraus
  • Pravidla českého pravopisu
  • Občanská výchova 6  – učebnice, Fraus
  • Anglický jazyk – Harmonize 1

Seznam používaných učebnic ve školním roce 2025-2026
pro nižší gymnázium

2.A8

  • Matematika pro 7. roč. ZŠ a víceletá gymnázia – učebnice + pracovní sešit 1+2, Didaktis
  • Tabulky pro ZŠ, Běloun, Prometheus
  • Fyzika pro 7. ročník ZŠ a víceletá gymnázia – učebnice , Rauner, Fraus
  • Přírodopis 7 – učebnice, Fraus
  • Přírodopis 2 pro 7. roč. ZŠ, Černík, SNP
  • Chemie: bez učebnice
  • Zeměpis pro 7. roč. ZŠ a víceletá gymnázia, Fraus
  • Školní atlas světa, Kartografie
  • Dějepis – Dějiny středověku, Mandelová, Dialog
  • Český jazyk pro 7. ročník ZŠ a víceletá gymnázia (učebnice + PS), Krausová, Fraus
  • Čítanka pro 7. ročník ZŠ a víceletá gymnázia, Lederbuchová, Fraus
  • Pravidla českého pravopisu
  • Občanská výchova 7 – učebnice, Fraus
  • Anglický jazyk – Harmonize 1
  • Anglický jazyk – Harmonize 2

Seznam používaných učebnic ve školním roce 2025-2026
pro nižší gymnázium

3.A8

  • Matematika – Výrazy 1, Herman, Prometheus
  • Matematika – Výrazy 2, Herman, Prometheus
  • Matematika – Rovnice a nerovnice, Herman, Prometheus
  • Matematika – Kruhy a válce, Herman, Prometheus
  • Matematika – Geometrické konstrukce, Herman, Prometheus
  • Finanční matematika, statistika, Mullerová, Kvarta
  • Tabulky pro ZŠ, Běloun, Prometheus
  • Fyzika pro 8. ročník ZŠ a víceletá gymnázia, učebnice, Rauner. Fraus
  • Přírodopis 8 – učebnice, Fraus
  • Chemie 8, učebnice, Nová škola
  • Zeměpis pro 8. roč. ZŠ a víceletá gymnázia, Fraus
  • Školní atlas světa, Kartografie
  • Dějepis – Dějiny novověku, Mandelová, Dialog
  • Český jazyk pro 8. ročník ZŠ a víceletá gymnázia (učebnice + PS), Krausová, Fraus
  • Čítanka pro 8. ročník ZŠ a víceletá gymnázia, Lederbuchová, Fraus
  • Pravidla českého pravopisu
  • Občanská výchova 8 – učebnice, Fraus
  • Anglický jazyk – pokročilí: Harmonize 2
  • Německý jazyk – začátečníci: Beste Freunde 1
  • Španělský jazyk – začátečníci: Descubre 1
  • Francouzský jazyk – začátečníci: Amis et compagnie 1

Seznam používaných učebnic ve školním roce 2025-2026
pro nižší gymnázium

4.A8

  • Matematika – Rovnice a jejich soustavy, Herman, Prometheus
  • Matematika – Funkce, Prometheus
  • Výrazy 2, Herman, Prometheus
  • Tabulky pro ZŠ, Běloun, Prometheus
  • Matematika 9 – 1. a 2.díl, Bušek, Prometheus
  • Matematika – Podobnost a funkce úhlu, Herman, Prometheus
  • Matematika – Jehlany a kužele, Herman, Prometheus
  • Fyzika pro 9. roč. ZŠ a víceletá gymnázia, učebnice, Rauner, Fraus
  • Přírodopis 9 – učebnice, Fraus
  • Chemie 9, učebnice, Nová škola
  • Zeměpis pro roč. ZŠ  a víceletá gymnázia, Fraus
  • Školní atlas světa, Kartografie
  • Školní atlas ČR, Kartografie
  • Dějepis – Dějiny 20. století, Mandelová, Dialog
  • Český jazyk pro 9. roč. ZŠ a víceletá gymnázia (učebnice a PS), Krausová, Fraus
  • Čítanka pro 9. roč. ZŠ a víceletá gymnázia, Leberbuchová, Fraus
  • Pravidla českého pravopisu
  • Občanská výchova 9 – učebnice, Fraus
  • Anglický jazyk – pokročilí: English Plus 2 a 3
  • Španělský jazyk – začátečníci: Descubre 1
  • Německý jazyk – začátečníci: Beste Freunde 2
  • Francouzský jazyk – začátečníci: Amis et compagnie 1

SEZNAM DOPORUČENÝCH UČEBNIC
pro 5.A8, 6.A8, 7.A8, 8.A8, 1.AB, 2.AB, 3.AB, 4.AB
pro školní rok 2025-2026

Všichni nově přijatí žáci staršího gymnázia tříd si budou moci zakoupit učebnice přímo ve škole počátkem měsíce září v rámci burzy učebnic. Žádáme rodiče zejména prvních ročníků, aby s nákupem učebnic počkali až na začátek školního roku, kdy budou jednotlivými vyučujícími upřesněny informace ohledně toho, bude-li fyzické vlastnictví učebnic pro práci v hodinách po studentech vyžadováno, či nikoliv.

Matematika

1.AB +
5.A 8
– Bušek, Základní poznatky z mat., Prometheus
– Boček, Rovnice a nerovnice, Prometheus
– Janeček, Výrazy, rovnice – sbírka úloh pro SŠ, Prometheus
(doporučená sbírka)
– Pomykalová, Planimetrie, Prometheus (i ve 2. ročníku)
2.AB +
6.A 8
– Odvárko, Funkce, Prometheus
– Pomykalová, Planimetrie, Prometheus
– Odvárko, Goniometrie, Prometheus (i ve 3. ročníku)
3.AB +
7.A 8
– Odvárko, Goniometrie, Prometheus
– Kočandrle, Analytická geometrie, Prometheus
– Matematika pro SŠ (6. díl) – Stereometrie – pracovní sešit, Didaktis
– Mikulčák, Charvát: Matematické, fyzikální a chemické tabulky a vzorce, Prometheus (pro seminář a maturující z matematiky, pro ostatní doporučeno)
4.AB+
8.A 8
– Matematika pro SŠ (8. díl) – Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika, pracovní sešit, Didaktis
– Odvárko, Posloupnosti a řady, Prometheus
– Kubát, Diferenciální a integrální počet, Prometheus (pouze pro matematický seminář)
– Petáková, Matematika – příprava k maturitě a k přijímacím zkouškám na VŠ, Prometheus (pro maturující z matematiky)

Fyzika

 

Pro všechny ročníky doporučeno:
1. E. Svoboda a kol., Přehled středoškolské fyziky, Prometheus
2. Lepil, Sb. úloh pro SŠ, Prometheus
3. Mikulčák, Charvát: Matematické, fyzikální a chemické tabulky a vzorce, Prometheus

Biologie

1.AB, 2.AB, 3.AB, + 5.A 8, 6.A 8, 7.A 8 – Jelínek, Zicháček, Biologie pro gymnázia, Olomouc
– pro 3. ročníky: Kočárek, Genetika
Kočárek, Biologie člověka 1

Chemie

1.AB – Mareček, Chemie pro 4letá gymnázia 1.díl, Olomouc
2.AB – Mareček, Chemie pro 4letá gymnázia 2.díl, Olomouc
3.AB – Mareček, Chemie pro 4letá gymnázia 3.díl, Olomouc
5.A 8 – Mareček, Chemie pro 4letá gymnázia 1.díl, Olomouc
6.A 8 – Mareček, Chemie pro 4letá gymnázia 2.díl, Olomouc
7.A 8 – Mareček, Chemie pro 4letá gymnázia 3.díl, Olomouc
pro maturanty doporuč.: – Vacík, Přehled středoškolské chemie

Zeměpis , geopolitika

1.AB +
5. A 8
– Demek, Geografie pro SŠ 1, fyzickogeografická část, SNP
– Matušková, Geografie pro SŠ 2, socioekonomická část, SNP
– Bičík, Příroda a lidé Země
– Školní atlas světa, Kartografie, 5. vydání
– doporučujeme: Školní atlas dnešního světa, Terra, Praha
2.AB +
6.A 8
– Školní atlas světa, Kartografie, 5. vydání
– Školní atlas ČR, Kartografie, co nejnovější
– doporučujeme: Školní atlas dnešního světa, Terra, Praha
– doporučujeme: Školní atlas dnešní Česka, Terra
– Anděl, Bičík, Makroregiony světa, Česká geogr. spol. 2010
– Červinka, Zeměpis ČR, učebnice pro SŠ, Česká geogr. spol.
4.AB + 8.A8 – Červinka, Zeměpis ČR, učebnice pro SŠ, Česká geogr. spol.
– Školní atlas ČR, Kartografie, co nejnovější
– doporučujeme: Školní atlas dnešního Česka, Terra

Český jazyk

Pro všechny ročníky – Pravidla českého pravopisu ( po roce 1993)

1.AB +
5.A 8
– Martinec, Mluvnice – učebnice českého jazyka pro 1. – 4. ročník SŠ, Fraus (učebnice na celé čtyři roky studia vyššího gymnázia)
– Hoffmannová, Komunikace a sloh – učebnice českého jazyka pro 1. – 4. ročník SŠ, Fraus (učebnice na čtyři roky studia)
– Český jazyk pro 1. ročník SŠ učebnice a PS, Taktik
– Literatura pro 1. roč. SŠ – učebnice a PS Didaktis
– Literatura pro 1. ročník SŠ – učebnice a PS Taktik
2.AB +
6.A 8
-Český jazyk pro 2. ročník SŠ učebnice a PS, Taktik
– Literatura pro 2. roč. SŠ – učebnice a PS Didaktis
– Literatura pro 2. ročník SŠ – učebnice a PS Taktik
3.AB +
7.A 8
– Český jazyk pro 3. ročník SŠ učebnice a PS, Taktik
– Literatura pro 3. roč. SŠ – učebnice a PS Didaktis
– Literatura pro 3. ročník SŠ – učebnice a PS Taktik
4. AB+
8.A 8
– Český jazyk pro 4. ročník SŠ učebnice a PS, Taktik
– Literatura pro 4. roč. SŠ – učebnice a PS Didaktis
– Literatura pro 4. ročník SŠ – učebnice a PS Taktik

Dějepis

1.AB +
5.A 8
– Starší dějiny pro SŠ (1. část) : Pravěk, starověk, raný středověk, Didaktis 2018
– Starší dějiny pro SŠ (2. část) : Vrcholný středověk, pozdní středověk, raný novověk, Didaktis 2018
2.AB +
6.A 8
– Starší dějiny pro SŠ (2. část) : Vrcholný středověk, pozdní středověk, raný novověk, Didaktis 2018
– Dějiny 19. století pro SŠ, Didaktis 2016
3.AB+ 4.AB+
7.A 8+
8.A 8
– Světové a české dějiny 20. století a prvního desetiletí 21. století, Didaktis 2014

Základy společenských věd

 

1.AB +
5.A 8
– Doležalová, Vlková: Občanský a společenskovědní základ – psychologie, ComputerMedia
2.AB +
6.A8
– Politologie, FIN, David, Olomouc
– Společenské vědy pro střední školy 3. díl, učebnice + pracovní sešit, Didaktis
3.AB+
7.A8
– Společenské vědy pro střední školy 3. díl, učebnice + pracovní sešit, Didaktis
4.AB +
8.A 8
– Sedláček, Filozofie, Optys Opava

Anglický jazyk

1. jazyk 2. jazyk
1.AB – Life Vision Intermediate ——–
2.AB – Life Vision Intermediate ——–
3.AB – Maturita Solutions Interm. ———
4. AB – Maturita Solutions Interm. ———
5.A8 – Life Vision Intermediate ——
6.A8 – Life Vision Intermediate ——
7.A8 – Maturita Solutions Interm. ——
8.A8 – Maturita Solutions Interm. ——-

Německý jazyk

1. jazyk 2. jazyk
1.AB —— – Super 1
2.AB —— – Super 1, 2
3.AB —— – Super 2, 3
4.AB ——- – Super 2, 3
5.A8 ——- – Super 2
6.A8 ——- – Super 2
7.A8 ——- – Super 3
8.A8 ——- – Super 3

Španělský jazyk

1. jazyk 2. jazyk
1.AB ——- – Nueva Aventura 1
2.AB ——- – Nueva Aventura 1
3.AB ——- – Nueva Aventura 1 a 2
4.AB ——- – Nueva Aventura 2
5.A8 ——- Nueva Aventura 1, 2
6..A8 ——- – Nueva Aventura 2
7.A8 ——– – Nueva Aventura 2
8.A8 ——– – Nueva Aventura 2
– Aventura 3

Francouzský jazyk

1. jazyk 2. jazyk
1.AB ——- ——-
2.AB ——- ——-
3.AB ——- ——-
4.AB ——- ——-
5.A8 ——- – Amis et compagnie 2
6..A8 ——- – Amis et compagnie 2
7.A8 ——– ——-
8.A8 ——– ——-

 

Mediální gramotnost aneb studenti studentům

V pondělí 9. 6. 2025 se na našem gymnáziu uskutečnila netradiční výuková akce zaměřená na mediální gramotnost, kterou připravili studenti třídy 7.A8 pro své mladší spolužáky z nižšího gymnázia. Cílem této akce bylo zábavnou a interaktivní formou přiblížit žákům důležité informace o tom, jak se orientovat ve světě médií, jak rozpoznat dezinformace a proč je důležité ověřovat si zdroje.

Celá akce probíhala formou workshopu, který si žáci 7.A8 sami připravili. Rozdělili se do osmi týmů, z nichž každý měl na starost jinou oblast mediální výchovy – například rozpoznávání fake news, kritické myšlení, sociální sítě, umělou inteligenci, manipulaci v reklamách nebo bezpečné chování na internetu. Mladší žáci byli rozděleni do skupin a postupně procházeli jednotlivá stanoviště.

Na každém stanovišti je čekal krátký výklad a praktické úkoly, při jejichž plnění mohli získat body. Úkoly byly různorodé – od hledání manipulativních titulků přes skládání příběhů podle důvěryhodnosti až po tvorbu vlastní reklamy. Nechyběla ani týmová spolupráce a zdravé soutěžení.

Akce měla velmi pozitivní ohlas – mladší studenti si nejen odnesli užitečné poznatky, ale zároveň si užili spoustu zábavy. Studenti 7.A8 zase získali cennou zkušenost s přípravou a vedením vzdělávací aktivity.

Celý program ukázal, že mediální gramotnost je dnes jedním z klíčových témat, kterému je třeba se věnovat napříč všemi věkovými kategoriemi – a že i studenti mohou být výbornými učiteli.

V. R.

ZÁVOD VŠESTRANNOSTI MLÁDEŽE

Ve středu se žáci 7. třídy zúčastnili Závodu všestrannosti, který proběhl ve spolupráci s Městskou policií. Akce se konala v areálu zimního stadionu a přilehlém okolí a byla zaměřena na rozvoj fyzické zdatnosti, týmové spolupráce a znalostí z oblasti ekologické výchovy, dopravv a prevence nebo topografie a práci s buzolou.

Celý závod byl koncipován jako soutěžní okruh se 14 stanovišti, která prověřovala nejen tělesnou kondici, ale i praktické dovednosti a znalosti z reálného života. Žáci si například vyzkoušeli první pomoc, dopravní pravidla, orientaci v terénu, ale také test postřehu nebo překonávání překážkové dráhy či jízdu na raftu.

Nechyběla ani soutěžní atmosféra – týmy běžely na čas, ale mohly nasbírat i mínusové body za nesplněné disciplíny, které zamíchaly konečným pořadím. Všichni účastníci si ale zaslouží pochvalu – nejen za výkony, ale i za nasazení, spolupráci a sportovní chování.

Akce byla nejen poučná a zábavná, ale i důležitá pro budování vztahů mezi žáky a složkami městské policie. Těšíme se na další podobné aktivity, které propojují výuku s praxí a podporují všestranný rozvoj žáků.

Skvělá reprezentace  školy a zisk 6. místa náleží týmu ve složení Hana Kurková, Aneta Procházková, Rostislav Pešek a Richard Novák.

V. R.

Přejít nahoru